من با خنجر زدن به روح و جسمم..........


love

من با خنجر زدن به روح و جسمم،

آنچه را که تو مي‌خواستي برايت فراهم کردم.

آسوده باش که به آنچه مي‌خواستي رسيدي...

در حاليکه حتي لحظه‌اي به آنچه من

مي‌خواستم فکر هم نکردي

براي اعتراض نيست که اين سخنان را مي‌گويم.

بارها به تو گفته‌ام که قلب من از گدايي

کردن عشق مستغني است.

براي برهم زدن روزهاي آرامت هم نمي‌گويم.

تکرار اين جملات براي اين است که روز به روز

بيشتر از گذشته از تو و زندگيت متنفر

شوم تا زندگي کسي را مانند تو نابود نکنم...!


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

 

نظرات شما عزیزان:

joker
ساعت16:38---16 تير 1390
سلاممممم
ممنونم ب وبم سر زدی وبت خیلی قشنگ و عشقولانست
امیدوارم موفق باشی
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 11 / 4برچسب:,ساعت 11:49 توسط unknown| |


پیچك دات نت قالب جدید وبلاگ